مجله اینترنتی دیجی لند

همه چیز از همه جای اینترنت

مجله اینترنتی دیجی لند

همه چیز از همه جای اینترنت

عوامل تاثیر گذار در قیمت طراحی سایت درکرج

عوامل تاثیر گذار در قیمت طراحی سایت درکرج

قیمت طراحی سایت متناسب با شهر کرج از لحاظ سئو چگونه است؟ چگونه میتوان یک قیمت استاندارد برای طراحی سایت  بدست آورد؟ حقیقت این است که یکی از وسیع ترین بازه های قیمت های خدماتی را میتوانید در حوزه طراحی سایت ببینید.  هر شخص یا شرکتی که به این کار مشغول است، ملاک های خود را داشته و قیمت های طراحی سایت متفاوتی را به مشتریان خود ارائه میکند.

 

با توجه به این شرایط این نوع قیمت گذاری در طراحی سایت ، موجب سردرگمی متقاضیان سایت نیز شده است. برای مثال ممکن است آگهی طراحی سایت با قیمتی نازل اما امکانات بسیار را مشاهده کند، از طرفی نیز شرکتی را پیدا میکند که سایتی با امکانات نه چندان گسترده را با هزینه ای هنگفت  به مشتری خودارائه میکند و مشتری نیز از این سوئ استفاده آگاهی ندارد.
اگر بدنبال طراحی سایت و سفارشات آن بگردید عباراتی چون طراحی باکیفیت، تحویل سریع، پشتیبانی 24 ساعته و… کلمات کلیدی هستند که در صفحه تعرفه طراحی وب سایت اکثر شرکت های طراحی سایت به وفور مشاهده میکنید. واقعا به چه شکل میتوان هزینه طراحی سایت با سئو خوب در شهر کرج را تخمین زد؟ چگونه میشود قیمت ارزان طراحی سایت کرج، یا قیمت گران طراحی سیک سایت برای کرج و یا دیگر شهرها و کشور عزیزمان را تشخیص داد؟

 

نوع سایت در طراحی - قیمت طراحی سایت در کرج

نوع سایت

قبل از هرچیز برای بدست آوردن یک معیار مشخص تر لازم است که با انواع سایت اشنا شوید. این روزها تعداد دسته بندی سایت ها به سمت بی شمار شدن میل کرده است. سایت های خبری، سایت شرکتی، سایت فروشگاه آنلاین، سایت بازی آنلاین، سایت استریم و پخش آنلاین مولتی مدیا، سایت های دانلود، سایت آپلود، سایت های برون سپاری پروژه و… این تنوع در حقیقت تمام نشدنی هستند.

استاندارهای سایت

در مرحله بعدی لازم است سپس با استانداردهای عمومی که فارغ از نوع وبسایت، در طراحی آن مهم است آشنا شوید. رابط کاربری یا UI، تجربه کاربری یا UX، نمایش صحیح در موبایل و تبلت، هماهنگی با مرورگرهای مختلف، کدنویسی سمت سرور، کدنویسی سمت کاربر و… مواردی هستند که به واسطه زمان و انرژی که روی آنها صرف میشود در قیمت گذاری طراحی سایت تاثیر زیادی دارد.

نفرات و تخصص های لازم در طراحی

همچنین لازم است که تعداد نفرات و تخصص هایی که در طراحی و پیاده سازی سایت با شرایطی که در بالا عنوان شد را برای محاسبه هزینه در نظر بگیریم.   احتمالا نمیتوان از یک تیم کوچک یا یکی دو نفره انتظار طراحی یک سایت حرفه ای با پشتیبانی کامل را داشت. از اینرو میبایست در نظر داشته باشید که شرکت طراحی وبسایت چه تعداد نیرو با تخصص های متفاوت را برای راه اندازی سایت شما بکار گرفته است.

 

حقیقت این است که قیمت طراحی وب سایت در کرج به مولفه های بسیاری وابسته است،  باید توجه داشته باشید که از کیفیت طراحی و جذابیت آن تا کیفیت کد نویسی و بهینه بودن الگوریتم ها، همگی در قیمت نهایی طراحی وبسایت تاثیرگذار خواهند بود و هرکدام میتوانند در افزای یا کاهش هزینه طراحی سایت شما در کرج موثر واقع شوند. ما در استودیو طراحی وینتو برای برآورد هزینه تمام شده پروژه ها و متناسب با آن برآورد قیمت طراحی یک وبسایت، نهایت دقت و وسواس را به خرج داده ایم تا ضمن حفظ کیفیت محصول نهایی بتوانیم قیمتی مناسب و رقابتی برای طراحی سایت در کرج به شما ارائه نمائیم .  متاسفانه در دنیای بی سامان وب قیمت ها و تعرفه های بسیار متفاوتی وجود دارد که در عین تفاوت چشمگیر برای هر دو طرف ارزان فروش و گران فروش قابل دفاع خواهد بود و شما نمیتوانید بابت گران فروشی خرده ای بگیرید.

 

استانداردهای وینتو در طراحی سایت - قیمت طراحی سایت در کرج

استانداردهای وینتو در طراحی سایت

استودیو طراحی سایت وینتو با سابقه ای درخشان در طراحی سایت برای همشهریان عزیز در کرج  ملاک های مشخصی برای ارائه هزینه طراحی سایت  دارد که لیستی از آن ها را برای شما آورده ایم:

  • اجرای صحیح و تایید شده در تمام مرورگرهای وب استاندارد امروزی
  • همخوانی و انطباق مهندسی شده سایت با تجارت کافرما
  • تعیین هزینه شفاف و منصفانه برای مشتری در جلسات مشاوره
  • جذابیت و منحصر به فرد بودن سایت
  • رعایت اصولی تمام قوائد و قوانین سئو
  • بالاترین سرعت بارگذاری سایت نسبت به دیگر رقبا
  • ریسپانسیو بودن و نمایش صحیح در موبایل و تبلت

برای طراحی سایت در کرج و محاسبه قیمت میتوانید به رایگان از متخصصین وینتو مشاوره بگیرید. برای این منظور از صفحه تماس با ما استفاده نمائید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.